Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.
23 november 2018

Marketing in de mondzorg

0

Waarom is marketing ook in de mondzorg belangrijk en hoe kan je hier doeltreffend en praktisch mee aan de slag? Roberto Lamsberg van DCManagement leert u in deze dagcursus hoe u voor de praktijk een integraal marketingplan opstelt dat in relatie staat tot de strategie van de praktijk.

Leerdoel
Het ontwikkelen van een marketingstrategie voor de mondzorgpraktijk.

De cursus bestaat uit vier delen
1: De relatie tussen strategie en marketing binnen de mondzorg
Op basis van een strategisch- en marketingplan van een tandartspraktijk worden definities als strategie en marketing uitgelegd en hoe deze tot elkaar in verhouding staan. Daarbij wordt het verschil tussen middelen, acties en doelen duidelijk.

2: Klantwaardemodellen
Diverse klantwaardemodellen worden behandeld. De cursist leert de strategie van de praktijk te formuleren en waarom de strategie tussen bedrijven met hetzelfde bedrijfsmodel van elkaar kunnen verschillen.

3: Klantervaring
De relatie tussen klantervaring en strategie uitgelegd en leert de cursist hoe je dit kunt meten om de effectiviteit te bepalen.

4: Customer Journey
De cursist leert zelf een customer journey op te stellen en hoe je dit implementeert en evalueert in de praktijk.

Date: 23 november 2018
Prijs: €500
Categorie:
Evenement Tags:
Website: Bezoek ticketpagina

Review

 

Leave feedback

23 november 2018

Date: 23 november 2018
Prijs: €500
Categorie:
Evenement Tags:
Website: Bezoek ticketpagina

Miele Experience

De Limiet 2
Vianen, Utrecht 4131 NR Nederland

+ Google Maps

Henry Schein
Telefoon: 036 - 535 8600
Email:
Website: Bezoek website organisator